Stani Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Noen som har peiling hvordan jeg tar av dekslet til fronthøytalerne mine? Prøvde å bryte de ut men d gikk ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Aner ikke hvordan du kan få av bare dekselet, eller om det går i det hele tatt (!) Men skal du in til høytalerne, så er det jo bare å ta av dørtrekket, det er ikke no vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Fronthøytalerne som sitter bak sparkepanelet er enkelt. På førersiden må du skru opp skruen som holder spaken som åpner panseret. Vri deretter på plastskruen som sitter fast og lirk den forsiktig løs. På passasjersiden sitter sparkepanelet hektet fast i pappen uner hanskerommet(!), vær forsiktig og lirk løs... Hvis det er diskantene i dørene du prater om må hele dørpanelet ut, diskantene sitter med et bestag i bakkant. Hvis du har den store lydpakka er det vel en mellomtone i døra som sitter på samme måte tror jeg.... Gudd løkk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå