BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 5,0L, 420 hk, 540 Nm and 285 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 helt utrolig fet, men hvilken motor er den bygget på? har de begynt med stroking som alpina? er det noen som har sett noen tester med G-power? har aldri sett noen test av deres biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2005 Den er bygget på BMW´s 645CI... Den er vel på 4,4L, 333hk og 450Nm "new hand-crafted crankshaft, a modified engine block, various bores and the use of forged pistons and costs € 33,000. Needless to say, the package also includes the modification of the engine control modules for perfect running characteristics." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Oi, oi, oi den motoren kan tenkes å dra godt ifra. Bilen e jo bare rålekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Bilen var fet den men likte ikke tåkelyse nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2005 Det er mest motoren som ga meg hjerte bank.. Det er jo nesten M6 prestanda på en 645CI.... Tror G-Power 645CI skulle klare 0-100km/t på ca 4,8 sec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 DEILIG BIL!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 synes 22" felger er litt drøyt, er ikkje komfort freak, men det kan umulig være digg å kjøre med, 20 er perfekt på 6 og 7 serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl SS Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Utrolig fet, men skjønner ikke hvorfor de holder på med de doble-tåkelysa. det er jo ikke pent.. Skjønner ikke det jeg heller.. Brabus også er jo helt "HEKTA" på dobble tåkelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Utrolig fet, men skjønner ikke hvorfor de holder på med de doble-tåkelysa. det er jo ikke pent.. Skjønner ikke det jeg heller.. Brabus også er jo helt "HEKTA" på dobble tåkelys... hmmm syntes ikke fronten generelt var noe å satse på jeg, den ser ikke mye sinna ut, ser mer "hoven" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 10, 2005 Share Skrevet Juni 10, 2005 Det er disse skrotbilene jeg ser for meg når jeg tenker dobble tåkelys! Og det er ikke bra å forbinde med en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå