Gå til innhold

Manuell takluke på E-36

Schnellfahren
 Share

Anbefalte innlegg

Har en manuell luke på E-36 92 mod.... Luka sitter som dritt i kram snø! Er dette noe som går igjen, og evt hva? Vanskelig å fikse Question

Går den hverken opp eller bakover?

Ei har og en 92 modell e-36 der takluka er litt tverket, den går bare opp på den ene siden, og når ei prøver å sveive den bakover så går den bare ned på den motsatte siden som ikke går opp.. Virker som mekanismen i takluka har sagt takk for seg.. Spora av ell.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36en har vel et problem med taktrekket som kiler seg og/eller går utav sporet sitt. Taktrekk som har løsnet fra har jeg også vært borti, dette fikses lett med kontaktlim. Dette gjør at luka ikke fungerer. Smøring er jo veldig viktig her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ide om hvordan vi skal få opp takluka for eventuelt å lime fast taktrekket igjen? for sånn som på bilen min så får ei ikke opp takluka i det hele tatt.. Så ei får ikke gjort så mye reparasjoner akkurat. Har ikke lyst til å bryte den opp heller, for deler er svin dyrt.. (nettopp sjekka takluke deler på GS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok kanskje av med taktrekket, for da kommer du til selve kassetten som luka ligger i...

Jeg må av me trekket mitt, for takluketrekket har kilt seg langt inni der, og det gjør at luka ikke går lenger en halvveis bakover..

(har elektrisk luke da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...