pmkweb Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Spurt før! Noen son vil ha angel-eyes eller hovedlykter eller begge deler! helst i bergen så eg slipper å sende...... Hovedlykter: e36 touring, originale. (tror disse passer til alle 4dørs?) komplett med motor for opp/ned/tilhenger på! Angel eyes: alle e36. samme somm de inni in-pro sine lykter... må skifte/lodde på nye dioder (clas olson ca. 10,- pr. stk. (x4)) disse er nemlig blå, gjordt på 10 min. om ingen trenger så går de i bosset! kan være grei som reservedeler? de e gratis asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Spurt før!Noen son vil ha angel-eyes eller hovedlykter eller begge deler! helst i bergen så eg slipper å sende...... Hovedlykter: e36 touring, originale. (tror disse passer til alle 4dørs?) komplett med motor for opp/ned/tilhenger på! Angel eyes: alle e36. samme somm de inni in-pro sine lykter... må skifte/lodde på nye dioder (clas olson ca. 10,- pr. stk. (x4)) disse er nemlig blå, gjordt på 10 min. hey sender du dem angel eyes lysene?? ska du heller få for porto .. går vel å få hvite dioder? om ingen trenger så går de i bosset! kan være grei som reservedeler? de e gratis asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg kan godt ta de. Bor i Bergen, så jeg kan hente de viss du vil! Ring meg på 47418404 så avtaler vi ett møte. Mvh Roar Hylland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Tar gjerne imot angel-eyes jeg også, men jeg bor ikke i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 inpro selger vel angel eyes til 1998,- nå tror jeg...(eiker motorshop) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2005 inpro selger vel angel eyes til 1998,- nå tror jeg...(eiker motorshop) vell det er vell bra det 1998,- da høres vel gratis + 40,- kr. helt ålreit ut synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 hadde du kunne ha sendt det eller? kan godt betale noe extra:) har du bilde av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2005 angel eyesene er lovet vekk... (til førstemann ved mølla) poster en ny melling om de ikke hentes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Hei!! bor i åsane!! henter de med en gang hvis de ikkje e hentet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå