Pauls1 Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 har en 91 mod 524TD.. har helt klar radio i den men har faenmeg ingen antenne.. er antenna i bakrute trådene eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Hvis du har vertikale tråder i bakruta, så er det antenna di... Det er hvertfall tilfellet på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 På E34 ligger antennetrådene vertikalt. Tror det er de 3 øverste trådene som tar inn radio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 På E34 ligger antennetrådene vertikalt. Tror det er de 3 øverste trådene som tar inn radio. bare lurer. hvordan får dere di tre vertikale trådene til å feks være øverst? vertikalt er vel fra oppana og ned da?? bare jeg som tenker litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Tror egentlig du har helt rett, 528i Rart at ingen har reagert før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 ja, er det noen såm har forklaring på dette? prater dere bare tull elr er det jeg såm er dom?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Nei, du er ikke dum! Du har helt rett! Trådene er plassert horosontalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 horisontalt? ikke horosontalt? eller er det jeg som husker feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 hehe. ja eler horesontalt,, hmm.....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Så godt å se at skrivefeilen min kunne spre litt glede i det jeg forstår er en heller lite innholdsrik aften! Jeg skal aldri forsøke å være hyggelig mer, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Så godt å se at skrivefeilen min kunne spre litt glede i det jeg forstår er en heller lite innholdsrik aften! Jeg skal aldri forsøke å være hyggelig mer, så det så! heh... ikke bli sinna da Var ikke kritisering, bare for å rette opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Sint nei! Synes dere er søte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 søte....hmmmmm nå smiler nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå