Gå til innhold

spm om senking...


Svensson
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har en link til et sted jeg kan finne ut hvordan jeg skal senke selv?:)

Dette burde du klare selv om du aldri har skrudd før. sier ikke dette nødvendigvis fordi det er såre enkelt, men pga om framgangen er rett så klarer alle det. faren min ga meg et veldig bra tips når jeg begynte å mekke på moped. (den aller første jeg hadde) det var at jeg skulle bruke såpass lang tid på å demontere det, (og hvis det var mekaniske ting som fungerte så skulle jeg forstå hvordan det fungerte før jeg satte det sammen igjen som f.eks en forgasser) så når jeg kom til montasje biten så skulle jeg huske det såpass godt at jeg "så det for meg hvordan det skulle være". om jeg f.eks så en fjær så vet jeg med en gang hvor den skal være (og evnt hvilken funksjon den har). Dette har alltid fungert for meg! håper du kan ta nytte av det :P det som er synd er at det er så mange som bare river det i fra hverandre uten å se hvordan det var og uten å sette seg inn i det, så setter de det sammen på "deres" måte og kjører slik. kort tid etter må de kanskje levere bilen inn på et verksted for å få det fikset. da koster det mye mer og det tar dobbel så lang tid som om det ville ha gjort om en gjorde det skikkelig første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...