DaggEn Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Noen som vet om noen i Bergensområdet som kan montere slike lykter på min e36? http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=DaggEn&id=Angel1&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 du kan jo prøve å montere dem selv.. for hvis du ikke har noe særlig erfaring med det følger det helt sikkert med manual... pleier ikke være for vanskelig... er ikke fra bergensområdet så jeg kan ikke si noe om hvor du kan få det gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2005 Liker å skru selvom eg ikkje har så allverdens peiling. Så bak lyktene idag og det så ut som om det skulle bli masse stress å bytte. I tillegg til å bare bytte de ut med de gamle må eg koble celis-ringene i lyktene til park-lyset og eg er ingen god elektriker for å si d sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2005 Fulgte ikkje med manual heller forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Går fint å montere de der selv vet du..ingen heksekunst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Du skal iallefall ta noen bilder av resultatet... er spent på de lyktene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Ja det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Her er mine fra Jom, er tilnærmet like.. http://www.bmwguiden.no/modules.php?ful ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Du har ikke noen bilder hvor du ser hele bilen med lyktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Du har ikke noen bilder hvor du ser hele bilen med lyktene da? Om du klikker deg bakover i galleriet hans, ser du hele bilen med lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Går fint å montere de der selv vet du..ingen heksekunst nei jeg tror ikke det selv heller... pluss at du lærer masse underveis..!! John H ---- Fin bil!! med flotte lykter...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Hvor mye kostet disse lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Mine eller DaggEn sine Mine koster 3790kr hos stylingtech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 John H ---- Fin bil!! med flotte lykter...!! Takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå