Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...lurte på hvor mye det koster å forskire en 93 modell 520i, en kamerat av meg tenker å kjøpe en. Faren hans har full bonus og skal forsikre den over på faren sin som 2.bil (50% bonus fordi det er som andre bil). så vet noen der hvor mye det koster sånn ca?

Takk!

Skrevet

Det avhenger av en hel del ting: F.eks. bosted, omfanget av forsikringen (Hel-/delkasko) egenandel på evt. kasko osv. Svaret fås enklest ved en telefon til det aktuelle selskapet.

På en så gammel bil ville jeg ha vurdert å droppe kaskoforsikringen og heller velge kun ansvar evt. en delkasko. (Kun ansvar/delkasko forutsetter at man ikke har lån med pant i bilen).

Skrevet

gå på finn sine bilsider. der finner du linker hvor du kan beregne deg frem til riktig pris. Ellers kan jeg si at jeg har en e 34 88 mod 525. Bor i oslo og har ikke kasko. Det koster 11 lapper i året.

Skrevet

"Riktig pris" på forsikring finnes ikke!

Her på Lillestrøm (Rett utenfor bygrensa) betaler vi 5.000 for en 93' 525 med 50% bonus og delkasko. Det bekrefter vel egentlig bare det jeg sier...

Skrevet

Jeg betaler 3500 for min '90. Jeg har kun ansvar, og bor på toten. 8000km. 40% bonus bare. Over 25år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...