BimmerKing Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har en E28 528iA som har fått en tendens til å fuske og stoppe når jeg skal stanse i kryss, svinge av veien o.l. Den er MEGET vanskelig å få start på etter at den har stoppet på denne måten. Dette problemet dukket opp etter at jeg kjørte den tom for bensin her om dagen . Hva kan dette skyldes? Tett filter ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Dette har jeg førstehånds kjennskap til , så du bør nok bytte filter ja! (Når du tømmer bensintanken helt, dras "grumset" som befinner seg i bunnen av tanken inn i systemet). Hvis du tidligere har hatt problemer med kondens, blir vannet værende igjen i bunnen av tanken og dette dras gjennom systemet når det ikke er noe annet der. Det tør være kjent at forbrenningsmotorer går dårlig på vann... Da fyller du full tank (Bruk gjerne STP Injection Cleaner), skifter filter og venter til fuskingen går over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 Takker Anne... Jeg må vel ta en ettermiddag med dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg har selvfølgelig aldri gjort dette med noen av BMW'en mine. Det er andre(s) biler jeg tydeligvis ikke unner bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå