Halla Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 det knirker på vestre sie bak når det er kaldt/eller eg presser ned,,,noen råd hva det kan ver??l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Kan det være foringene bak...?? ja jeg tror nesten de må skiftes da... hvis du føler for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halla Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2005 ja eg får sjekke dem,,,irriterndes me den jævla knirkinga,,lurer på og skifte til kortere dempere,,noe anbefalinger?? Du som stjal 17"brock felgane og Gocarten min skal eg jakte på resten av livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 tror nok d kan være demperen som knirker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Eller kanskje det er foringen på toppen av bakdemperene. Dette er en slitedel som ikke holder så lenge ved litt aktiv kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 du sa noe om en gocart, fekk eit tilbod på ein her en dag, men da jeg sa jeg ikke var intressert snakka han om noen brock felger med utslitte dekk. Vet ikke, muligens bare tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halla Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2005 hehe..du sei de ja jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå