painkiller24 Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Har tenkt til å kjøpe disse felgene til bmw'n min - I 8,5x18 http://www.sharif.no/default.asp?Folder=161&IdProduct=184 Med Toyo proxes T1-R - 225/40-18. Hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Hadde ikke sagt nei takk Liker naglene eller hva det er, og litt kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 De var helt jævelig fete !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Virkelig fete felger. jeg er ikke så glad i nagler/skruer, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Virkelig fete felger. jeg er ikke så glad i nagler/skruer, men hver sin smak wård øpp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 wård øpp.... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Har vel ikke så mye med teknisk å gjør detta da, men felgene var skikkeli snax Hvor mye skal du gi for dem? Frode H. - edit: Flyttet tråden til Annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Kjøpte meg ASA felger hos sharif i fjor jeg også, en annen type vel og merke, men etter 2 mnd så begynte det å "boble" i chromekanten, ikke mye men man såg det. Sier ikke at sharif selger dårlig kvalitet men kan jo skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 synest de felgene der hadde litt for mye american look jeg. ville ikke hadt dem på min vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 synest de felgene der hadde litt for mye american look jeg. ville ikke hadt dem på min vertfall Samme her... Tror rett og slett de ikke vil se bra ut på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har vel ikke så mye med teknisk å gjør detta da, men felgene var skikkeli snax Hvor mye skal du gi for dem?Frode H. - edit: Flyttet tråden til Annet Sharif skulle ha 8000.-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Litt enig med Kjell Rune og Kjetil,tror jeg ville ha funnet noen andre hvis det var min bil men det er du som skal ha dem på,følg magefølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå