Gå til innhold

Livløs M30 B35

Mooncab
 Share

Anbefalte innlegg

M535'en daua i dag! Var ute å kjørte litt, og stoppet for prate med en kompis. Da jeg skulle kjøre videre, ville den ikke starte! Måtte sleps hjem... (pinlige greier)

Kommer ikke gnist fra coilen. Coilen er ok, sjekket i annen bil! Har ikke noe start-sperre på den! Noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høyest sannsynlig bare det at pluggene er gåne? har du skjekket disse? hvis det ikke er det så det kanskje noe med fordeleren, men bytt pluggene før du gjør noe mer!

Kommer ikke gnist fra coilen. Prøvde en helt ny coil, ville ikke starte da heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nokk mest sannsynlig de følerne på girkassa som er veldig skittne eller er gåen. kan høres slik ut.
¨

Okay! Driver å gjør meg klar til skru å litt på bilen nå! Psyker meg skikkelig opp:p hehe... Kaldt som fy ute!!

Skal prøve å bytte de følerene, har ekstra liggende! Skal også se litt på giveren som sitter ved reimhjulet og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du kanskje d kan være hjernen som er gåen da? eventuelt kan du ikke ha sott på feil kontakter på de på gearkassa?? slik att du er helt sikker liksom. :) de kan nemlig byttes omværandre. kan jo også være tenningsmodulen som er gåen. 528 har 2 vet jeg men din tror jeg har bare 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.... Blir gal snart! Har sjekket alt av sikringer og ledniger som hører til tenningen på motoren! Men finner ikke noe feil! Blir vel til å bytte hele lednings-nettet sammen med motoren ja! Gidder ikke stresse mer med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...