Gå til innhold

Livløs M30 B35


Mooncab
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

d er ett rele som ligger i motorrommet ditt som er fucka... kommer bilen din fra molde??? vist d er den bilen har den hadt samme feilen før og da vart ett rele byttet ut med ett enklet lys rele og da startetden men d skal jo ikke være ett lys rele nedi der... so di. virka bare litt kjent d regg nr der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke alt som skal sies her. ;) men bilen er pen den. lurte på den selv sist gang den hadde den feilen i håp om å få meg en billig 535. nei da. jeg vet ikke mye om bilen men en kompis har bygd den opp og en annen kompis av meg kjøpte den. du er plaget med uorginal radiator og koking på varme sommerdager så den ville jeg byttet og det relet fremmi der en plass er nok problemet ditt i denne sammenheng. skift d og bilen starter nok. og ikke spør meg hvor d ligger, alt jeg vet er att d ikke er i sikringsboksen :) tror hele el nettet på bilen skulle vært skifta. værtfall motornettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt demontere bilen helt nå! Gidder ikke stresse mer med den!! Så er det noe som vil ha et bra karosseri, så er det bare å ta kontakt! Selges ekstremt billig! (uten girkasse, mellom-aksel og kardang)

Karosseriet har vasede hjul-buer, meget bra i lakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...