Morten.S Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Hei Hvordan er reglene for grøftelys? Er det lov å kjøre med de, når du har satt kjørelysene på parklys? Eller er det lov å kjøre med nærlys og grøftelys? Hva er rett og galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Det er ikke lov til å bruke nærlys sammen med tåkelys. Så lenge det er dagslys kan du velge om du vil bruke nærlys eller tåkelys+parklys som kjørelys. Unntak er ved kjøring i lav hastighet på svingete vei, eller ved spesielt vanskelige kjøreforhold (tåke..). Sånn er reglene, men dersom du kjører bmw er det ingen som forventer at du respekterer dem. Du vet sikkert best selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 men sånn som jeg har forstått det er det vel bar Mercedes som har tåkelys? Det alle andre har en vel grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg kjører som oftest med park lys og grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Det heter egentlig kruve/grøfte lys... Det er akkurat det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg kjører som oftest med park lys og grøftelys. Nærlys er vel ekstraustyr på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg kjører som oftest med park lys og grøftelys. Nærlys er vel ekstraustyr på e36? Ja! tenk å søle til Angel Eyesene med nærlys!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå