Rogern Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 var på eu-kontroll i dag, men den ble ikke godkjent p.g.a manglende klamring på bremserør bak. burde ikke d være en 1 ,er feil da alt d andre var bra? dette var andre visning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Det er desverre lit avik på hva som blir satt som 1 feil eller 2 feil. Alt som går på sikkerhets detaljer er 2 feil. Og bremser kommer nok under det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P. Felgen Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Verkstedene pleier ofte være litt nøye med bremserør ja. Kjedelig hvis det tæres hull på dem...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2005 d var vell riktig gjort av verkstedet, ble bare så irritert fordi jeg reiser på sjøen imårra og blir en måned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg skal selv på eu-kontroll med bilen min klokka 11.00 i morra. Er litt spent på hvor nøye de er der (første gangen jeg er på kontroll). Eneste de kan klage på er vel brekket mitt, tannstagmansjett og muligens slitte bakdempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå