Håvard Dahlberg Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Har en 528 fra 84 (e28). lurer på om det er mye arbeid å bygge om til 3.5 turbo motor fra 745i også 84 mod.. kan jeg bruke girkassa fra 2.8? er motorfestene de samme? hva er verd å gi for en slik motor? gåd 198 tusen. den motoren jeg tenker å kjøpe er helt komplett, med alt av hjerner, slanger, radiator,etc.. bare ikke girkasse.. er det noen som har erfaring på området, også når det gjelder tuning, er jeg svært interesert!! Er interesert i bilder av 745 også, Svar gjerne på mail: haavarddahlberg@hotmail.com Hilsen BMW entusiast Håvard Dahlberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 745i kom vell bare med automat, så blir no ledningstyr der. gs har koblingskjema har jeg hørt. en kamerat av meg kjøpte en (518) med 745motor isatt,men den var d automat på+at den var meget opprustet. han leter etter karosseri. 745 motoren er jo en 3,5 motor med oljeunderspyling på stempla.så motorfester og gir fra 535 passer garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Ikke mye arbei nei, stort sett det samme alt på de motorene utvendig. En sånn orginal motor er nok verdt en 10-15.000 om den er i god stand! De er meget enkle å trimme til rundt 400hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 PS. Jeg har en stor intercooler og alt av rør og slanger som er tilpasset denne motoren, et must hvis du skal trimme den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Lednings styr blir det heller ikke, har faktisk den kontakten som kan lage styr om du ikke skulle få start, har også svinghjul for montering av manuelll girkasse på den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 motorfestet på turbosiden må byggest nytt,wastegaten tar også borti støtdemper tårne. ellers en masse annet smådill.. men det går! har gjort det sjøl. men har enda ikkje funne ut av kontakta til sikringsboksa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå