Gå til innhold

For en syk sladd


Anbefalte innlegg

du spele litt wise ass hele tiden du ???? :lol::lol:

Ikke utenkelig at du har rett :lol: ! Yrkesskade!

Innrømm heller at du tok feil :roll:

Fargeforskjellen er der (Hvis man sammenligner kant-, midt- og kantlinje), men selv om bildene er dårlige er det noe "unorsk" over trafikkbildet og landskapet. Gule midtlinjer er heller ikke helt særegent for Norge. Det er jo også et uomtvistelig faktum at enkelte alltid forsøker å ta på seg (Den av og til tvilsomme...) æren for andres "arbeid".

Uansett opprinnelsesland, er det imidlertid idioti! Jeg av den oppfatning at et liv er like mye verdt uansett nasjonalitet...

Det koker vel ned til at vi er enige inntil det motsatte er utrykkelig bevist! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Filmen ser ut til å være lagd i Sverige. Hvis dere ser "Innkjøring forbudt"-skiltet bak den møtende bilen så ser dere at dette skiltet har gul vannrett stripe, slik skiltene er i Sverige. I Norge er denne stripen hvit. Ang. midtlinje på veien, så ser den hvit ut på min skjerm også, noe som også kan tyde på Sverige og ikke Norge.

Det bør vel være unødvendig å nevne at det er fullstendig idioti å bedrive slik kjøring på offentlig vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det verste er jo at en ser jo slik kjøring hele tiden... uten å nevne noe navn eller sånt kan jeg si at jeg og en semi-trailer og en lastebil ble forbikjørt av en Civic på sinnsykt uoversiktig vei..

Meg____LAstebil_____SEMI-Trailer______Sving <----Illustrasjon!!

slik har jeg sett den samme bilen/føreren gjort før!!

(og han lever ennå!!)

Fører meg i rekken og sier at han personen på filmen burde vært hunta down... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda grei sladd det der. Men kanskje ikke akkurat genialt tidspunkt å gjøre det på.

Så viss du absolutt må, så gjør det der du ikke kan skade andre ved å ligge breit.

Må si jeg elsker å ligge breit, noe av det beste jeg vet faktisk, meeen det her er rett og slett er for dumt..... Ikke nødvendig å sette andres helse og tid på spill..

Greit jeg synes heller ikke at du skal trenge å dra til en bane for å ligge litt breit å ny og ne... men selv om du skal ligge breit så er det ingen grunn å koble ut hjernen sånn som den tosken bak rattet og den fjortissen bak kamera her har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...