Gå til innhold

Trenger ny BMW


P. Felgen
 Share

Anbefalte innlegg

Så var det gjort; min gamle E-28 har levert inn tøflene sine. Har nå vært gjennom noen tunge dager :(. Men det er viktig å se fremover, og fokusere på det som er positivt. Nå skal det handles ny BMW :D!! Må desverre innrømme at jeg har sett på en del andre merker; skoda, citroen, peugeot, audi, mitsubishi.....osv......, men jeg har omsider kommet til fornuft, og er fast bestemt på å gå for en ny 5-serie. Det blir da snakk om en e34, antageligvis en 520i. Lurte derfor på om noen har noen tips om hvilke årganger som er bra, hvilke som er mindre bra, og hvilke som bare er trøbbel. Også interessert i tips om vanlige feil jeg bør være på utkikk etter. Og hvor mye har høy kilometer på disse bilene å si?

Ser frem til å kunne befrakte mitt legeme i ny ellegant og stilfull ekvipasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over at du har vurdert skoda, citroen, peugeot, audi, mitsubishi på samme linje som en bmw 5-serie :P Jeg har en E-34 520i fra 1988... Den har gått 290,000km. Ikke noe problemer med motoren ;) . E-34 har jeg fått inntrykk av at har en ganske dårlig forstilling. Og det kan fort bli dyrt å skifte deler på. Hør etter "klunke" lyder når du bremser og sjekk styringen ;) . Du burde også sjekke olje-forbruket. Ellers er det en SUPER bil! Absolutt å anbefale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Skal ha øyne og øre med meg. Oljeforbruk kan bli vanskelig å måle under prøvekjøring...må nesten stole på selgers ord.... Hadde vært ålreit å komme til under bilen for å ta en titt, men det blir vel ikke anledning til det.... Håper bare at alle foringer er i orden, ikke så lenge siden jeg skiftet foringer på den gamle avdødde bilen, orker ikke det styret igjen med det aller første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal aldri, og da mener jeg ALDRI, vurdere noe annet enn BMW [-X:lol:

(Sier hun som sitter og venter på telefon fra en med defekt lufteskrue med påfølgende mangel på kjøling... :wink: Coupèen og jeg er verdens beste veihjelpsteam nemlig... :lol: )

Kjøp av E34 har vært noe i nærheten av en gjenganger her i det siste, så jeg er sikker på at du finner ganske mye hvis du søker. Her finner du i hvert fall en del informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre innrømme at jeg har sett på en del andre merker; skoda, citroen, peugeot, audi, mitsubishi.....osv......, men jeg har omsider kommet til fornuft, og er fast bestemt på å gå for en ny 5-serie.

Man roter seg som oftest borti mye dårlige damer før man finner den rette. Godt du slapp det, du har forstått det med en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...