Morten318 Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Ønsker å kjøpe lykter til E36 sedan.. Ønsker hvite sideblinkers, tonede frontblinklys og rød/hvite baklys. Noen som har eller vet hvor man kan få tak i det til en billig penge? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 heisann jeg har baklys til salgs + hvite blinklys + angel eays ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Hvilken type angel eyes har du? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 også interessert i angel eyes'n! Er det bare ringer eller hele lykter? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2005 heisann jeg har baklys til salgs + hvite blinklys + angel eays ... angel eyes får jeg snart uansett.. men har du noen pris på baklyktene? Begynner å næreme seg våren, så trenger de kjapt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 trenger fortsatt lykter til min sedan E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Prøv koed.dk eller GS. Sistnevnte kjører kampanje nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2005 vet gs kjører kampanje. bestiller på torsdag, dagen før den går ut.. hehe.. men om noen har brukt tenkte jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Har ikke bestilt. Trenger fortsatt baklykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Er vel åpningstilbud hos OS Bildeler også: http://handel.osbildeler.no/produkter.a ... ppe=Lykter Hvis du er BMWCCN-medlem har vi jo rabatt der også, men usikker på om man får det på toppen av kampanjeprisene...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Skal ringe å høre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Gi gjerne en tilbakemelding på det med rabattene. Om det vil komme oppå kampanjeprisene. (tviler, men lov å høre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Hørte og det er uaktuelt uansett om jeg får 15%. 2k skulle jeg få de for.. Ikke snakk om sa jeg å la på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå