humayun Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 tenkte meg å kjøpe baklys lexus type..så på et par biler og jeg synes det ser bra ut...men hva er deres erfaringer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg synes ikke det ser så veldig bra ut... Men det er bare min mening da Lexuslys hører lissom til Lexus, akkurat som Angel-eyes til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Næ, Lexus er ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Må si meg enig med de andre her Lexus lykter på BMW er skikkelig Ufint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2005 ok da...men hva er det alternative da???? rød og hvit men det er jo gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Rød og hvit er riktignok gammelt, men det ser bra ut Men sotet kanskje da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Velg enten krystall hvit (sølv) og rød eller LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 jeg HATER!!! LED man blir så SINNSYKT blendet av dem! Fean meg det værste jeg vet i hele verden... Men det kan jo hende at den jeg lå bak hadde extra sterke LED`s da... Håper det... For de var SYKT sterke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Er jo bare å kjøre forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Var litt vanskelig når jeg stod i en kø på vei inn i en rundkjøring og han skulle samme vei som meg . Ellers kan jeg love deg jeg hadde gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Enig i at de lysene er veldig sterke. Lå bak en bil med sånne for en stund siden og ble nesten blindet. Men er bare bremselysene som er sterke. Kjørelysene er helt ok styrke på....meeeen skal ha det for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Lexus? No way.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Hehe... Ligger du foran en Svart BMW 5-serie og du bremser, så får du fort en bil i baken som vil slukke lysene dine for godt hehe Neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Sotet Kromm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Hehe... Ligger du foran en Svart BMW 5-serie og du bremser, så får du fort en bil i baken som vil slukke lysene dine for godt hehe Neida Hehehe...tviler på det....er ikke på den kanten av landet (tar det for gitt at du bor langt unna) Dessuten skal jeg ha sorte....kanskje de er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå