Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bmw 320i 1991 mod (E36 ), det er sedan og den har rullet 175 000 kmt.

Bilen ble importert i norge i 1997, og det følger med service bok fra den tid. Bilen er diamantsortt, den har lakkerte kanaler men ikke fanger forran og bak.

Den har hatt rust i bakluke (som er fjernet) den har et lite rusthull i hjulbuen. Ellers er bilen strøken og fin ! Interiøret er nydelig uten huller ect. Det er gode vinter dekk og helt gerie sommer dekk på bmw orginal felg. Bilen er nylig Eu-ok med 0 feil. Alt av slite deler er byttet på bilen så den er i tekknisk perfekt stand !(vanpumpe+termostat+ og føler) Girkasse har fått byttet en rekke slite deler og det er også byttet olje på den nylig!

Skrevet

Hvis det kan brukes til sammenligning, så kjøpte jeg min E36 i august 2004 for 80000+reg hos Bilsalongen i Skien.

316i 1993 modell

124.000 km

2 hjulsett, stål

Fikk med nye piggdekk

6 mnd bruktbilgaranti

Skrevet

Det skal jeg selvsagt gjøre ;) venter bare på at tempraturen blir rett :wink: artig bil med mye kjøre glede.. Det er tatt motor test på den og den er meget meget pent kjørt. motoren er 96% , dvs at det er kun slit 4 % på 15 år . De på tkbil sa at den er nok kjørt av eldre mennesker.

Og at km ikke hvar tukklet med på bilen :wink: bilen har 155 hk i dyno benk. (kostett 500 og ta) det er effket filter og bak potte .

Skrevet
Det var ganske dyrt syns jeg, spes for en 316 ?

Ja, det var noe dyrere enn å ha kjøpt den av en privatperson.

Syntes det var greit å få med bruktbilgaranti.

Det har i ettertid vist seg å ha vært lurt.

Fant ut etter noen mnd at kamaksling og dynamo var gåen,

fikk dette på garantien med en gang :)

Skrevet

Det er sant !§! kjøpte min med garanti også, ga 65 000 tusen for den .

Termostaten røyk andre dagen :cry: så begynte gir kassa og lekke, så på eu ok hviste det seg at dempere bak var ødelagt.

Alt ble selvsagt garanti sak. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...