Gå til innhold

Bmw 320i copue 98 modell


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Vært å prøvd en 320i coupe E36 98 modell, gått bare 70 000 km. Full servicehefte. Strøken motor! Helt RENT! Noe lakkskader, liten bulk på sida, men den er til å leve med (tror jeg? :roll: ) Helt original ellers. Sprek og fin bil. FOrlanger 145 tusen hos BMW. Bra kjøp???? til sammenligning så ligger jo andre 320 couper 93-95 modell som er gått over det dobbelte, på rundt 100 000 kr. (ungdomskjørte som regel).

Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det dyrt? Ser en BMW 320coupe 93 modell (ELD GAMMEL) som er gått 141 000 km til kroner 99 000 kr. 320 rekkesekser ligger jo rundt 100 000 når det er 92-94 modell, dette er jo en 98 modell til kroner 136 000 kr uregistrert og uten åravgift. 145 000 kr inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å prøvd en 320i coupe E36 98 modell, gått bare 70 000 km. Full servicehefte. Strøken motor! Helt RENT! Noe lakkskader, liten bulk på sida, men den er til å leve med (tror jeg? :roll: ) Helt original ellers. Sprek og fin bil. FOrlanger 145 tusen hos BMW. Bra kjøp???? til sammenligning så ligger jo andre 320 couper 93-95 modell som er gått over det dobbelte, på rundt 100 000 kr. (ungdomskjørte som regel).

Hva synes du?

Hei

Tviler på bilens km.stand rundt 10.000km pr.år er lite.(vi nordmenn er alltid så naive når det gjelder bil&km.stand). Hvordan vet du at bilen ikke er ungdomskjørt/hardt kjørt? (fordi selger sier det)?vet han det? Videre skriver du at bilen har noen lakkskader+bulk på siden.Nå vet ikke jeg hvor store og tydelige disse er men de er sikkert så irriterende at de etterhvert må fikses på=utgift. På den annen side er det prutegrunn. Og lakkere fangerne koster også noen lapper...

Helt original? går da utifra at bilen ikke har sportsinteriør&skinn.

Noe som er minus.Ellers er det vanskelig å uttale seg uten å sett/prøvkjørt bilen, synes uansett at prisen er høy.E36 er en gammel bil og har falt og vil falle mye i pris fremover&hvis bilen er snipp&snau uten noe godis er den i mine øyne kjedelig og lite verdt. 145.000.- er mye penger!Gleden ved å eie bil med mere utstyr o.s.v er stor.Hvis du i tillegg må kjøpe nye felger etc blir dette ganske kostbart.......du nærmer deg en pris hvor du kan vurdere mindre motorisert E46 eller mere utstyrt E36.

Men nå er det du som skal kjøpe bil & ikke jeg hvis du liker bilen er det bare å kjøpe....forlang pris inkl omreg&årsavg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...