krisib Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 hva er forskjellen på H1, H4 og H7 når d gjelder lyspære? (hovedlys framme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Stikket på pæren og om det er nær og fjernlys i samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 H7 H4 H1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg tror de 2 øverste pærene dine skal bytte navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Da må du klage til Biltema.... De kaller vertfall den øverste for H7 pære. Her er kanskje en klarere oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Hm.. Jeg er nå sikker på at den øverste er en H4 pære. Er litt usikker på nr.2 Advarsel: Ikke søk etter H7 på bildesøk, Google. Du vil bli skremt over hva du finner midt på siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Øhh... Måtte jo selvfølgelig gjøre det når du sa det.... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Her skal det være en H7 Og her en H4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Dette er en H4 pære: Var ute i garasjen og hentet en nå for å være på den sikre siden. De 2 som du skriver at er H4 tror jeg er noen ukurante saker som passer i gamle biler uten Halogen. Mener jeg hadde noen slike til boblen min. Skal se at jeg må opp på garasjeloftet og rote litt også i kveld. Tror jeg har de liggende et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Jupp.... Da har biltema bæsja på leggen da kanskje, eller så er det jeg som er skjeiv i blikket..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Eneste som er sikkert når det gjelder pærer er at compacten er utstyrt med det mest ukurante som finnes, nemlig HB3 og HB4 også kalt 9005 og 9006. Ikke store utvalget i slike pærer rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 H7 H4 H1 Den som her blir kalt for H4, er ei såkalt "pirat-pære". Dvs ei halogenpære med sokkel for gammel assymetrisk lyspære. (forgjengeren til H4-pæra) Disse er ulovlige, og er beregnet til bruk i gamle lysinnsatser uten halogen. Ulempen er at disse pirat-pærene utviklet mye mer varme enn lykteinnsatsene var beregnet for, noe som ofte gjorde at reflektorene ble matte eller flasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Det er slike piratpærer (husker den benevnelsen når du nevnte det) jeg har liggende et eller annet sted. Mener de var svindyre så jeg har nok ikke kastet de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 Hm.. Jeg er nå sikker på at den øverste er en H4 pære. Er litt usikker på nr.2 Advarsel: Ikke søk etter H7 på bildesøk, Google. Du vil bli skremt over hva du finner midt på siden! heh mente du homsebilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisib Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2005 men ka som e ka? ska ha til e28.. ka som e hovedlys ? ka som e park ? og ka som e langlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå