Siv Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Er d noen her som skal på treff på Låke når den tid kommer? Er som regel der jeg er for d blir nærmest. Bor jo så langt unna alt egentli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Hvor i landet er dette egntlig?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2005 D er i Nord Trøndelag, ikke så langt unna Stjørdalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Hva med å bare flytte det til oslo?? Da kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Jepps... Skal selvsagt til Lånke på treff Skjer mye bra der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2005 Da håper jeg vi treffes der da! D hadde jo vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Sjekk her : http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4451&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå