Drage Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Skrevet Mars 30, 2005 Du er snart ein lykkelig eier av eit par m5 sideskjørt i diamantsvart metallic
Paulus Skrevet Mars 30, 2005 Skrevet Mars 30, 2005 Kjempemessig Håper det går min vei nå... Vi schnackes! ///Paul
Drage Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Skrevet Mars 30, 2005 Når vill du ha dei? Håpar da er Tyen krysset du meiner med "Ellers får vi vel møtes på fjellet for en kopp kaffe"
Paulus Skrevet Mars 30, 2005 Skrevet Mars 30, 2005 Toppers med side- og hekkskjørt i riktig farge Det haster forøvrig ikke VELDIG med å hente de. Er du sikker på at du eller noen du kjenner ikke skal til Osloomr. fremover? Hadde vært ok å sluppet å kjøre helt til Tyin, selv om det hadde vært koselig med den kaffen ///Paul
Drage Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Skrevet Mars 30, 2005 Skal sjekke om noen skal bort over,ellers skal eg spandere ei vaffle på deg attåt kaffien
Gunnar Skrevet Mars 30, 2005 Skrevet Mars 30, 2005 Er vel ganske sikkert noen som skal østover på treff i løpet av de neste to månedene...? Evt. går de vel med et eller annet transportfirma også. Mener ei i klassen som kjøpte seg motor (M20B20) fra OS Bildeler sa at frakten kom på 4-500,-. Det er altså fra vest til øst...
Paulus Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Ok Gi meg tilbakemelding på om du evt. har klart å fikse noe, ellers må jeg si at det frister veldig med kaffe&vafler Vi må jo klare å få fikset noe i løpet av april Mvh ///Paul
Drage Skrevet April 1, 2005 Forfatter Skrevet April 1, 2005 Noe skal me nok få til, send meg ein pm med nr ditt så ringer eg deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå