Gå til innhold

hovedlykter på e36


humayun
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bestilt meg angel eyes og blinklys fra E-bay. Kommer på 223 dollar inkl frakt og transportforsikring så det er mye penger å spare.

Regner med det går ca 1 uke før jeg har de.

Er dette hele lyktesett eller bare ringene.

Tollvesenet krever vel inn norsk mva i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en gang tenkt på det at lyktene kan være forskjellig jeg. Men nå er det uansett bestilt og betalt så da gjenstår det bare å vente tilt jeg får lyktene så jeg kan prøve. Skal gi beskjed her om de passer eller ikke.

Tror egentlig selgern ville sagt i fra hvis de ikke passer da han ser jeg har europeisk adresse, selgerne på ebay med mange karakterer pleier å være snille sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en gang tenkt på det at lyktene kan være forskjellig jeg. Men nå er det uansett bestilt og betalt så da gjenstår det bare å vente tilt jeg får lyktene så jeg kan prøve. Skal gi beskjed her om de passer eller ikke.

Tror egentlig selgern ville sagt i fra hvis de ikke passer da han ser jeg har europeisk adresse, selgerne på ebay med mange karakterer pleier å være snille sånn.

Øy det der var billig!! Kan ikke du skrive her på forumet i denne tråden når du hatt montert dette, og tatt bilde av åssen det ble, og om det lyser bra osv. Jeg vil også kjøpe! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt meg angel eyes og blinklys fra E-bay. Kommer på 223 dollar inkl frakt og transportforsikring så det er mye penger å spare.

Regner med det går ca 1 uke før jeg har de.

Bestilte meg nettopp lykter på eBay selv og må regne med 1 måned og kansje mer til du kan hente dem på ditt lokale postkontor. Moms er som sagt på 25% og et tollgebyr på 150kr kom i tillegg på mine lykter. Viss dette er første gang du importerer varer fra utlandet så må du gi tollvesenet tillatelse til å åpne pakken for å finne ut hva det er og finne evt. kvitteringer som de kan regne moms'en ut ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...