NSS Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Hva med at dere setter opp en link til brukergalleriet, på profilene til folk? Litt slitsomt å søke i galleriet hvis man lurer på hvordan bilene til vedkommende ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2005 Har forresten et forslag til neste måneds bil... ---> http://www.bmwguiden.no/albums/Nautilus/IMG_00721_001.sized.jpg <--- Den bilen er bare så SINNSYKT pen og gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Link går det ann å lage selv i signaturen din... F.eks skriver du inn adressen til galleriet ditt]Mitt Galleri Men det kunne jo vært kjekt om alle hadde en slik link.. /men kanskje ikke alle som har galleri heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Jeg har foreslått dette for Gunnar, at de med galleri kunne hatt en galleri-knapp nederst i signaturen, på linje med profil, pm osv. Problemet er at brukergalleriet og medlemsdatabasen er to adskilte databaser, og det i nåværende versjon av phpBB ikke er noen automatikk i å koble dette til en slik knapp. Slik det er idag måtte Gunnar gjort dette manuelt selv (stakkars mann har vel mye annet å gjøre også!), eller så måtte hver enkelt bruker oppdatert profilen sin på et sllikt felt/knapp. Noe jeg tviler på at hadde blitt gjennomført av brukerne. BalleKnalle, det er langt fra alle som har galleri. Forslaget ditt er pr dags dato den beste måten å få henvist til sitt galleri, og mange inkludert både deg selv og meg benytter seg av dette. NSS: Se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4504 for hvordan du går frem for å nominere kandidater til månedens bil. Og et tips, istedet for å "svare deg selv", så kan du klikke endre-knappen øverst i innlegget ditt for å legge til mer tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Har forresten et forslag til neste måneds bil... ---> http://www.bmwguiden.no/albums/Nautilus/IMG_00721_001.sized.jpg <--- Den bilen er bare så SINNSYKT pen og gjennomført! kunne spart seg for vingen , men ellers var den fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Det er jo plass nokk i avataren til å vise minst 4-5 bilder av bilen... som animert gif? kan få vist hele, felg + + (kansje lage en tutorial som beskriver hvordan?) men å linke opp galeriet i signaturen er vel minst like effektivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2005 Jeg har foreslått dette for Gunnar, at de med galleri kunne hatt en galleri-knapp nederst i signaturen, på linje med profil, pm osv. Problemet er at brukergalleriet og medlemsdatabasen er to adskilte databaser, og det i nåværende versjon av phpBB ikke er noen automatikk i å koble dette til en slik knapp. Slik det er idag måtte Gunnar gjort dette manuelt selv (stakkars mann har vel mye annet å gjøre også!), eller så måtte hver enkelt bruker oppdatert profilen sin på et sllikt felt/knapp. Noe jeg tviler på at hadde blitt gjennomført av brukerne.BalleKnalle, det er langt fra alle som har galleri. Forslaget ditt er pr dags dato den beste måten å få henvist til sitt galleri, og mange inkludert både deg selv og meg benytter seg av dette. NSS: Se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4504 for hvordan du går frem for å nominere kandidater til månedens bil. Og et tips, istedet for å "svare deg selv", så kan du klikke endre-knappen øverst i innlegget ditt for å legge til mer tekst. Beklager... Tenkte ikke på endre knappen akkurat da... Skulle bare gjøre det kjapt før jeg skulle noe annet, så jeg glemte den knappen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 24, 2005 Share Skrevet Mars 24, 2005 Syns også alle bør ha en link til galleriet sitt i signaturen eller under avataren. Vel og merke de som har galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 ja jeg og. men får ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 ja jeg og. men får ikke til. Kopier koden nedenfor og lim den inn i signaturen din. Da har du en link til galleriet ditt. Mitt galleri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 hehe.. jepp tanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå