///M Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 http://www.pakwheels.com/xt_details.asp?CarID=1334 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Fra 547.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2005 hmm, hvorfor koster den da 800.000kr i pak da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 25, 2005 Share Skrevet Mars 25, 2005 Vet du, det aner jeg virkelig ikke. Bilprisene i Pakistan har sant å si aldri interessert meg noe særlig... Tror neppe jeg kommer til å importere bil derfra med det første heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 hehe har faktisk aldri interessert meg heller å importere bil derifra, bare lurte på. får vel spørre noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Du har jo rett i at det hadde vært morsomt å vite! (Jeg regnet ut at etter dagens kurs ville bilen koste rett i underkant av NOK 700'). Jeg tipper en eller annen sær avgift eller kanskje rikelig med "prutningsmonn"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Er det Pakistani Rupee (PKR) i pakistan? Det vil jo si at etter dagens kurs = 661,598,- NOK Søker du litt på f.eks autodb osv så ligger vel en E60 525 på ca 600k. Avhengig av utstyr osv selvfølgelig... så noen himla høy pris i forhold til Norge er det jo ikke. Men hvis en ser det i sammenheng med at det sikkert skal være en god del billigere for bil der nede enn det er her (tror det, vet ikke ) så kan en begynne å undre litt hvorfor den ligger så høyt i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ja det er Rs-rupees, ligger for tiden på 1kr=8rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå