Kjell Rune Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 I går var jeg så uheldig att en fyr på 63 raste rett i sia på bilen min og tok forskjerm lykter dører og baksjerm og lykt og felgene. pokkern til greier ass. jeg som skulle hjem og prøve store hjul og synest d skulle bli så kjekt. var ikke så kjekt med vraka side nei akk..... nå er jeg litt lei meg ;( var heldigvis ikke min feil da. kan jo trøste meg med d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Skjiiiipe greier! åssa akurat i denne tiden... med omlegging, vårreingjøing å alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Hmm.. trist der der asså! Ka sa han fyren som kjørte på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Sure greier. ... Har du fått takst på skadene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 han var helt borte vekk. sa ikke en ting han skreiv skademelding og trog derfra bare... snodig fyr ass. sier vel litt att han dreiv og kjørte rundt med hørselvern i bilen da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Hørselvern..... Ohh.... Kanskje en proff skytter du har møtt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 sier vel litt att han dreiv og kjørte rundt med hørselvern i bilen da...... Ka i svarte! Hørselvern i bilen? Er skikkelig kjedeli når sånt skjer, har vært ute for det sjøl..godt det ikkje er me som må betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 D er så ufattelig irriterende og vett. men d blir jo angel lykter og 2001 optikk nå da og nylakka bil. får vel se d positive i d foruten d var en som skulle komme og prøve den i morgen siden den står til salgs..... iriterende igjend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Det var trasige greier. Mye rart som reker langs veien Håper du får en ordning på det og fiksa opp bilen. Kan jo gjøre et prosjekt utav det som jeg har skjønt du liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Det var jo skikkelig kjedelige greier.. er d ikke bra typisk at d skal skje nå da?! Får håpe at d skjer noe godt ut av d, man vet jo aldri.. Som du sier må man bare se positivt på d! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 jepp d er rimelig typisk. blir kostet på noen kroner nå og så får jeg se om jeg seller den eller beholder den selv. er en ufattelig go bil og ha også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 Har ikke sagt nei til den bilen jeg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 kjiipt hovedsaken at det gikk bra med deg da! Bmw blir sikkert pen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 ja ja. da var taksten i havn og litt over 30k for to vraka sider og lakk på halle bilen. synest d var litt lite men men. blir lakkert hele bilen nå og valsed buene maks og 19" blir kjøpt. lurer på om jeg bare skal kjøre med vanlige lykter forand og rød vite bak?? noen formening om dette. alle har jo de derre med ringer nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 jeg mener at du skal beholde de vanlige lyktene.. de er etter min mening finest Bilen blir sikkert meget grom med 19" felger....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå