rtengvik Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 har problemer med risting ved 90-100 og oppover. Det kjennes ut som det rister i bakaksling. Har sjekket hardykobling,mellomakseloppheng, avbalansert alle hjul nå nylig. Tok også en visuell kontroll på understell på løftebukk her om dagen. Alt ser jo bra ut. Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 26, 2005 Share Skrevet Mars 26, 2005 kan d ikke være ett dekk som har fått en kul på seg eller no da?? eventuelt faktisk bremseskiver med kast i seg bak?? dette merkes jo ikke på pedalalen nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2005 kan d ikke være ett dekk som har fått en kul på seg eller no da?? eventuelt faktisk bremseskiver med kast i seg bak?? dette merkes jo ikke på pedalalen nesten Dekkene er det ikke. Bremseskivene kan det jo være. Men det er ikke nå fast "rytme" på ristingen. Den kommer og går spesielt viss veien er litt humpete. Kan dårlige foringer skape risting? Mener at foringene på min bil er bra men man vet aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 dette har jeg og merket. veibanen er ikke bra nok for bilen. bilen blir ekkel og kjøre og d rister litt i ny og ne. dette merket jeg godt på m3´n men der var d jo gate racer understell da. tror faktisk d kan være selve veibanen jeg d var d vertfall på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 Noen andre som har flere tips ang. risting. Skal selge bilen snart å har lyst til å bli kvitt problemet før den blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå