Gå til innhold

Ripe i lakken :(


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Var på vei hjem fra Nesbyen sent i går kveld. Så kom jeg på en bensinstasjon for å ta en pølse. Akkurat når jeg kjørte forbi en bil og jeg skulle parkere ved siden av pumpen for bensin, så tok JÆVELEN å SMALT!! døra si inn i høyere bakskjerm! Når han åpnet døren sin.. Han så seg ikke for eller noe(Han hadde en gammel og sliten og stygg folk, så det er ikke så rart at han ikke brydde seg uansett). Også kom han å beskylte meg for å ikke se meg for... Han sa at han hadde lukket opp døren lenge før jeg kjørte fordi(Hvis dette faktisk hadde skjedd så hadde jeg jo revet med hele jævla døra hans). Heldigvis for han går det ann å polere det vekk :) Ellers så hadde nok noen fått svi noe JÆVLIG! Blir så SYKT irritert på sånne bønder som tror de vet alt(no offence, hvis det er noen sånne her). Vet dere om noen bra poleringsmidler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke hadde vært for at han sto å gjemte seg i bensinstasjonen til jeg hadde dratt så hadde nok fått litt pes... Jeg tåler ikke at folk gjør ting med bilen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tilfelle tvist så har de fleste bensinstasjoner kamera m/videoopptak. Anmeldelse til Politiet må skje innen få dager da tapene som regel går i en 7-dagers syklus. Kun Politiet kan kreve utleverelse av taper for gjennomgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått en ripe, så må du vel i prinsippet rubbe litt... De aller fleste poleringsmiddler inneholder et fint slipemiddel, som tar små riper. Er ripa stor, må du nok over på rubbing, for så å polere med poleringsmiddel etterpå (for å polere vekk de litt grove ripene etter rubbingen). Trikset er å starte med grovt, og gå nedover i slipestyrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har godt på kurs ang polering og polerings stoffer... sorry folkens og måtte skuffe dere, men og rubbe/polere biler fjerner ikke riper. rubbing skal fåregå i en viss hastighet som gjør att lakken skal oppnå en tempratur som er ca 80 grader og dette er for att lakkens porer åpner seg og du kommer bedre nedi lakken. d er umulig og fjerne riper med polering/rubbing men de vises ikke så godt med tanke på att du åpner lakken og den lukkes igjend. etter d fårsto jeg att d ikke var bare og hyve seg på med klut og polere bil. :) d er faktisk en god dags jobb og polere en e36 f.eks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...