gassapaa Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Søk på ghostrider på kazaa, bearshare eller lignende!! SYKE SYKE FILMER!! Kjører mellom bilene i 270 km/t +++. Med Politiet "dinglede" etter... Fatter ikke at de gidder å prøve å følle etter, et bra eksempel er når han kjører opp på siden og forbi, setter seg bak fram på sykkelen, og viser fing, og kjører ifra dem på 1 hjul..... Mellom 2 trailere i nesten 300 km/t Denne filmen er sannsynligvis det galneste jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Ghostrider er en syk syk kar som er keen på å dø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 digg de filma der ja. er ikke frisk den mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Turbo hayabusan e bare før rååå forbikjøring på bakhjulet i 300 står det respekt av. kamikaze!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Syk mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 hehe. tøft d dær. vurderer å lage en film selv til sommeren, har laget tidligere, men ble dårlig pga dårlig camera etc. men vil ikke utsette andre for fare. så det er ikke lett og få til....hmmmm..... har forøvrig drevet med oppvisning tidligere i pauser på drag og slikt. men etter veien er det litt værre da. så det blir nok bare med noe heftig kjøring på utraffikerte veier og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Har sett alle Ghostrider filmene og syns det er like rått hver gang. Mannen kan jo ikke være vel bevart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Mannen er syk i hodet! Men synes eg har hørt en plass at han var død?? Motorsykkelulykke selfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Hørt det jeg også... Men jeg tror det bare er bullshit... Siden at jeg leste et sted at de drev på med å filme neste film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2005 Han har vell begynt å kjøre biler, go karter, snøscooter osv på veien nå ....for å variere litt SYKT RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Feteste er når han sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 like sprek som IS'en din den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassapaa Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 like sprek som IS'en din den der Ikke vær sur for at bilen min holdt følge med e46 328 ci'en som du satt på med først ved 160 seig ann forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 det finnes en ghostrider film som kom etter hayabusa filmen, filmad nere i europa Vore kul at se 528i på 2 taktern sin , savner min cr5oo supermotard som eg solgte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 det finnes en ghostrider film som kom etter hayabusa filmen, filmad nere i europaVore kul at se 528i på 2 taktern sin , savner min cr5oo supermotard som eg solgte morsomt med sykler ja. klarer meg ikke uten på sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå