Gå til innhold

GHOSTRIDER!


 Share

Anbefalte innlegg

ja den manner er helt loco, bra scene som nevnt før her oxo når han retter finger til politiet mens han sitter baklengs på sykkelen. regner med at de er rimelig gira på å få tatt den mannen på fersken ja..

kult når han kjører utenfor slottet med snøscooter også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt det jeg også... Men jeg tror det bare er bullshit... Siden at jeg leste et sted at de drev på med å filme neste film... ;)

han lever i han ja. har vært planer om at han og Qvarnis (han med oransje porsche`n) skulle kjøre om kapp på ringen med en porsche 911, men det har blitt avlyst. skulle avgjøre hvem som var raskest av Ghostriders og Getaway in Stochholm.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oransje Porschen er så FET!! Stod ved siden av den når han rusa den på rudskogen... Brommer og bråker så sykt høyt:P

Jeg tror nok Ghostrider ville tatt Qvarnis med Sykkelen sin ;) Motorsykkler kjører fra biler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oransje Porschen er så FET!! Stod ved siden av den når han rusa den på rudskogen... Brommer og bråker så sykt høyt:P

Jeg tror nok Ghostrider ville tatt Qvarnis med Sykkelen sin ;) Motorsykkler kjører fra biler ;)

de skulle kjøre den samme bilen; porsche 911 siste modell.

ikke sykkel.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...