Gå til innhold

Røde blinklys bak!


bimmerdude
 Share

Anbefalte innlegg

My bad! Prøver igjen.

Burde du ikke tenkt på dette før du farget lykten rød?

Jeg har jo tenkt på det før jeg gjorde det. Hallooo... Men en ting er å tenke en annen er å prøve ting i praksis. Kan umulig tenke seg til hvor mye av den orginale orange fargen fra glasset som trenger igjennom.

Dessuten så var det ett eksperiment. 8)

Må si at det ser utrolig tøft ut. Litt mer harry men..

Fungerte ikke å farge lyspærene gule desverre!

Det som fungerte best var å fjerne fargen så det var ett veldig tynt lag igjen. Nå lyser ryggelys hvitt og blinlyset orange men begge deler med en anelse rødfarge i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lakket blinlysene og ryggelysene bak på min E30 rød....

Har INGENTING å si for lysstyrken på blinklyset, pluss at det faktisk blinker oransje nå og. Gikk rett igjonom EU'en.

Ryggelyset skal eg til en viss grad innrømme at ble noe svekket, men dette er da fra før av så svakt at det hjelper meg fint lite. Og siden eg har aut, så kan eg bare rygge med bremeslysbryteren betjent og få det lyset eg trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns frontlysene på E36'en min lyser veldig bra jeg da. Både nærlys og fjernlys. Mye bedre nærlys enn E30'en i hvertfall.

Men min har H7 pærer da. De som synes det er dårlig lys på E36 med H1 får kanskje litt bedre lys med å oppgradere til H7 pærer de også! Forskjellen er at H7 har jording på pæra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaf... ??? Hvem kan ærlig si at det der ser pent ut?? Ser jo ut som bilen har fått briller Stakkars bil...

Bmw`er trenger ikke briller bare øyer, nemlig Angel eyes :lol:

Lurer forresten på om det er mulig og få et hvitere lys eller xenon lys i sprederene\grøftelysene på min E-39???

Ved og bytte pærer eller enkle ombyggingssett??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaf... ??? Hvem kan ærlig si at det der ser pent ut?? Ser jo ut som bilen har fått briller Stakkars bil...

Bmw`er trenger ikke briller bare øyer, nemlig Angel eyes :lol:

Lurer forresten på om det er mulig og få et hvitere lys eller xenon lys i sprederene\grøftelysene på min E-39???

Ved og bytte pærer eller enkle ombyggingssett??? :wink:

Kan ikke skjønne hva som er galt med store runde tusenmetre på bmw.....

...eller kanskje bmw, og mercedes bærer runde tusenmetre med dårlig stil... kan til en hvis grad være enig. Jeg monterte tross alt firkantede tusenmetre under fangeren på min e 28..... det synes ialefall jeg ble tøft, og lyste som bare det.

Hvitere lys kan du alltids få ved å bytte til en pære med hvitere lys. Det er imidlertid litt mer pes og sette inn xenon lys. Er et krav om automatisk høyderegulering på xenon kjørelys. På langlys er det derimot ikket et slikt krav, så der er det så vidt jeg forstår bare å smelle på xenon. Samleyt lysstyrke på bilen må likevel ikke overstige 360 lux. Har vært snakk om at det skal ha økt til 480 lux, men er usikker på om det er iverksatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...