humayun Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 kan man montere chip sølv...jeg vet nesten ingenting om det...tenkte meg å bestille chipet men problem er å montere....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Det var ikke nevneverdig problem å bytte chip på en E36 jeg hadde. Der var det bare å plugge ut og inn igjen, et lite tips er å passe på å ikke bøye "beina på chippen". Det jeg er usikker på er om kontakten som man plugget chipene ut og inn av var montert av personen som chippet bilen for å gjøre det enkelt å bytte mellom orginal og trimchip. Isåfall kan du måtte påberegne lodding. Har du overhode ikke peiling ville jeg ikke begynt å rote med dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvor har du tenkt å bestille chip ifra isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2005 jeg har tenkt meg å bestille fra England...det er en som heter VIPER2...det skal koste meg ca 2000kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 På min må du lodde, ja. Pluss at de må kjøre diagnose på bilen for å sjekke at alt er ok før de setter i gang. Sjekk ES Tuning i Trondheim. De har chip. Langt å kjøre da, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Koster 4500kr på bilelektronikk i bergen (tror det var det de hette) og da inkl. montering og KN filter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvor stor ytelse vil chippen gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Hvor stor ytelse vil chippen gi? IKKE MYE! 10-15 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 15-20hk blir vell mere rett du får ikke så mye ut av det...det er jo rett og slett en sugemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Synes å huske det var snakk om en 12-13 hest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 19 hk fikk jeg oppgitt. Duger for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Samme som eg fikk oppgitt på min gamle 320 ja, tenkte mer på han som startet topicen eg, hadde vel 318 han.. Har du Dan chippet din der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Ikke enda. Blir vel i Juni tror jeg. Skal hive på grenrør og trimkammer i tillegg. Har effektanlegg og kn filter fra før av, så bør runde 200 hk totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Okey..har lurt på det eg og..er ikkje så mykje å hente på chipping men..Hvor kjøper du trimmkammer og hvilket merke/pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Km cams leverer trimkammer til 5000 kr. Effekt ca 25 hk til min bil. Merke aner jeg ikke, men de vet hva de holder på med så bare kontakt dem. Adressa er http://www.kamaksel.no Du finner et tlf nr der en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå