jcvold Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 noen som vet hvor man får tak i "m" badge til grillen? (e36) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 Hmm..er det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 27, 2005 Share Skrevet Mars 27, 2005 ikke pent med M-emblem når man ikke har en ekte M, nei ... http://www.gsbildeler.no først må du skrive inn hvilken bil du har -> Nye deler->karroseri/eksteriør/intreør->karroseri-> også finner du ett tegnet bilde av div. emblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Her http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... BIN_Stores Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 alright.fant et på g.s,men det stod "M3" på,jeg ville ha et der det stod kun "m"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 www.eikermotorshop.no har M merker... Om de er originale tviler jeg på, men det står nå M på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 ikke pent med M-emblem når man ikke har en ekte M, nei ... Det stemmer! og det er mange andre steder jeg ville hatt en M før jeg satte en i grillen (kansje starte under panseret) Ville aldri satt en M på grillen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 det vil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå