Gjernes Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Fikk telefon fra en dude her om dagen som ville kjøpe av meg ei 5 trinns 323 kasse (84 mod). Han hadde vist vært sammens med noen jeg leier verkstede mitt sammens med, så hadde han fått øye på noen girkasser som jeg har liggende. Hva kan jeg forlange for noe slikt? Kassa har gått omkring 190.000 men jeg vet ikke hva slags stand den er i.En annen ting jeg stusset litt på, han skulle ha den på en 525i E34, passer den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 1500kr Den passer hvis det er en m20 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 da har fyrn fått girkassa, men det viste seg at det var noen fester som manglet. Alt så helt likt ut bortsett fra to "ører" som han kalte det, manglet i forholt til orginalkassen. Noen som har prøvd det før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå