straffer`n Skrevet Mars 28, 2005 Skrevet Mars 28, 2005 hei igjen , mitt første innlegg her. Hadde en bmw 530ia v8 som jeg solgte for et par mnd siden pga at jeg er student men nå må jeg ha meg en bmw igjen ! banna bein, jeg kjører rundt i det som er igjen av en rustbørse av en toyota. blir i dårlig humør bare av å se den om mårran. nå tror jeg at jeg skal gå for en e 36, som sagt student og økonomien tilater ikke mye mer. har sett og prøvekjørt en 94 mod 316i som har gått 219 000 km , fullt servicehefte hele veien, fett anlegg og m-styling. den er realt senka, effektannlegg og 17 tommere på sommer. men 2 ulemper, for det første det er en 316 skulle jo gjerne hatt litt mer power, for det andre er fangerene utsatt for vandaler, så de er litt herpa. (bare fangern forann og litt bak) uannsett jeg kan få den for ca 35 000 ink. årsav, (privat, jentekjørt) så jeg lurer på om jeg skal gå for den , veldig billig vet du. Hva synes dere ? ellers er jeg int, hvis noen har eller ser noe bra å billig....
NSS Skrevet Mars 28, 2005 Skrevet Mars 28, 2005 Kjøp en 325i E30 da Den flytter på seg i en grei fart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå