+coupe+ Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 hadde meg et ufrivillig møte med autovernet, skummelt føre ute nå i nord norge, det du tror er tørr asfalt er egentlig holka, ett tynt lite islag oppå. satan altså, det suger hardt, kom meg hjem igjen i 5km/t men bilen er jo knust. gikk rundt mellom autovernet og midtrabbaten som en jævla lekebil. får bare håpe den ikke blir kondemnert i morgen. ikke så kul påske med andre ord. håper andre har hatt det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 uff..ikke bra..føler med deg..lagt om til sommerdekk jeg nå..dritfint om dagen men kaldt om natta..men gambler på at det ikke snør ijæn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Oisann! Var da helt for jævlig! Trist å høre Har du ikke temp måler i bilen da? Blir fort skummelt på kveldene når målern kryper mot null. Håper det ordner seg for deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Lykke til med forsikringsselskapet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
+coupe+ Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 tror du det blir problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Kan fort bli det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 kan det trøste at jeg har hatt influensa og dermed ikke har hatt noe særlig mulighet til å cruise i bmw'en?? eller det var vel kanskje det du skulle (hatt en grunn til å ikke være ute akkurat da!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Ai ai... leit når det er så liten tid igjenn av vinteren da Legge opp bilder av smellen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Det er så f... kjedelig! skjønner at du blir forbanna når sånt skjer. Håper at d ordner seg for deg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå