Riefarn Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 La om til sommerhjul i dag og da kom jeg til å tenke på lufting til bremser... Er et stort hull (firkantet, 4x8cm eller noe) fremme i hjulbuen, noe som sikkert er riktig, men var ikke noe luftleder, eller luftekanal eller hva det heter... Er liksom bare ett hull inn så en kan se frem til fangeren... skal det ikke være kanaler som fører lufta til bremsene? eller er det bare på visse modeller? Er en 93mod e36, 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Skal vel være det, ja. Var det hull på begge sider? Kan ha ramlet av under kjøring. Min ene ramlet av fordi jeg kjørte på en isklump Fant den igjen i såpass forvridd stand at den ikke lot seg montere på igjen. Men gjør ikke noe for skal ha ny fanger på snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Mistet min selv. Gå på nærmeste bilhuggeri, der kan du plukke en billig... det...hmm ...hender jo at en og annen E-36 desverre har funnet veien i grøfta og så dit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2005 begge sider ja... men samme, bestilte ny front nå så... han sa de var skikkelig vriene å sette på, så mange valgte å la være.... men blir vel til at jeg klundrer til de sitter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Sant nok at de er vriene å få til å sitte skikkelig. De koster heller ikke mange kronene... tror jeg betalte 60-70,- stk. viss jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå