x3msport Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal bygge om boltsirkelen fra 4*100 til 5*120? noen som har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Eh, jeg kan ikke helt forstå hvordan det skulle gå til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2005 tingen er at det er få feite felger til 4*100 i forhold til 5*120. derfor lurte jeg på om det på en så enkel som mulig måte gikk an å bytte boltsirkel f.eks fra e30 m3 eller en e36 som begge har 5*120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Hvis du bytter til nav fra E30 M3 skulle du få 5X120, men det spørs jo hvor mye du vil legge i det da. Du må sikkert bytte en hel del for å få dette til å passe. Jeg er ingen ekspert, så jeg vet ikke hvor mye ombygging som skal til, men E30 M3 har jo 5 bolt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 du får kjøpt spacere som du skrur på navet ditt, og så skrur felgen på disse igjen.. disse finnes med TUV-godkjenning tilogmed. Vet ikke helt hvem som selger slike nå, for jeg har aldri hatt bruk for det, men hør med Felg-import, de kan nok hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 du får kjøpt spacere som du skrur på navet ditt, og så skrur felgen på disse igjen.. disse finnes med TUV-godkjenning tilogmed. Vet ikke helt hvem som selger slike nå, for jeg har aldri hatt bruk for det, men hør med Felg-import, de kan nok hjelpe deg! Jeg har hørt at man kan gjøre dette ja, men da innebærer det også spacere framme, noe som vel ikke er lov? Når det gjelder å skifte nav så er dette ikke så altfor dyrt, men er en god del jobb, ifølge en BMW guru jeg har snakka med. mvh oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Slike spacere må vel ofte være ganske kraftige, så da vil felgene bygge altfor langt utover. Og i tillegg er de sannsynligvis veldig dyre (vanlige spacere koster jo fort 1500-2000,- for et sett). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Sett på m3-understell! Dyrt, men bra! Sorry! Bimmerking har jo skrevet d samme! (Siv ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 de spacerne dere snakker om koster 2000 per par og er godkjent på bilen rundt om. du får ett annet inpress på bilen din og må vel da ty til litt andre felger enn d som er levert orginalt til bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå