johjoa Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg trenger og få skiftet venstre bakhjuls lager er det noen som vet om noen som kan skifte dette for en relativt grei pæng i nærheiten av bodø... skulle også ha skiftet olje på bilen... (BMW 320i Coupe, 1992) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 olje kan jo du skifte selv, det er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Østbyen Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg var innom på Østbyen Bil og hørte på hjullager skift... de skulle ha nesten 3000kr og dette var hvis alt gikk som smurt... så jeg drar ikke dit... AutoTeam o bodø skulle ha 1900 for jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Sånn ca 1000,- pr, hjullager er vel "normalpris" på et verksted? Husk vertfall å avtale pris på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå