Gå til innhold

hva kan jeg forlange for bilen min??


jimrisan
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 99modell 320ia som har rusla 80000km.

Service er fulgt!

Bilen er meget velholdt og fremstår som meget strøken og i god stand!

Den er også godt utstyrt...skinn,automatisk klima,Harman stereo, steptronic,helt ny webasto osv osv....

Har søkt litt for å finne ut hvor jeg skal legge meg i prisklasse.

men det varierer veldig så derfor ber jeg dere "fagfolk" om komme med en liten antydning om hva jeg kan forlange!

Har lagt ut noen bilder hvis dere vil se

http://pg.photos.yahoo.com/ph/jimrisan/ ... pg&.src=ph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke se på den siden der, du blir bare deprimert :(

Tror ikke noen kan hoppe i taket etter en titt der for å si det sånn...

Jeg kan... ;)

Den anslår bruktbilprisen på min til å være 75% mer enn hva jeg betalte for den for snart et halvt år siden. Har mine tvil til at det er realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kalkulatoren der er jo, for å bruke et litt barnslig uttrykk, helt "teit". Den tar jo med alt mulig, og 520 og 535 går jo stort sett for det samme hvis ikke forskjellen er beskrevet i overskriften. Vrak/delebiler som er/har vært til salgs er jo også med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kalkulatoren der er jo, for å bruke et litt barnslig uttrykk, helt "teit". Den tar jo med alt mulig, og 520 og 535 går jo stort sett for det samme hvis ikke forskjellen er beskrevet i overskriften. Vrak/delebiler som er/har vært til salgs er jo også med...

Stemmer, og den tar ikke med verken ekstrautstyr eller åssen bilen er vedlikeholdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kalkulatoren der er jo, for å bruke et litt barnslig uttrykk, helt "teit". Den tar jo med alt mulig, og 520 og 535 går jo stort sett for det samme hvis ikke forskjellen er beskrevet i overskriften. Vrak/delebiler som er/har vært til salgs er jo også med...

Det er kun 520er som dukker opp når jeg legger inn min. Mulig det er verre andre veien siden det sikkert ikke finnes så mange 535er til salgs. Den finner kanskje for få å sammenligne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...