Bmw323i Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 jeg holder på å fikser på kanalen nå og mens jeg fikser der kjenner jeg en kraftig bensinlukt, det er ikke noen lekasjer eller noe slik. hva tror dere kan være gale? bilen skal snart inn på eu, de kan vell ikke "kicke" bilen pga bensinlukta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Er det kraftig bensinlukt der så må det være en lekkasje et sted.Bensin fordamper jo ganske fort så det er kanskje ikke så lett å se hvor det er.La bilen gå på tomgang og se om det lekker noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2005 om det er kraftig lukt vet jeg ikke, men jeg skal prøve det du tipset meg om. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 vist d er en e30 du har er d veldig ofte røret ned til tanken som kan være litt rustent. har skiftet noen slike pga litt lekasje problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 det er e30jeg har ja. skal se nærmere på dette. takker for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå