Kevin=) Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 Heihei Jeg har noen 16" BBS Felger med 225/50/16 dekk på som jeg kunne tenkt meg å bytte til noe større. Kanskje noen er itressert? felgene er veldig pene og det er mye mønster igjen på dekket. Er litt usikker på hvordan bbs felger det er. De sitter på min e36 touring nå =) Kan selges å.. men hva får man for noe sånt? Kevin
Gaute Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 Hva slags dekk sitter det på? Har du bilder, så er jeg interessert. Jeg har både større og mindre felger vi kan bytte med, eller kanskje vi kan bli enige om kjøp? gaute@e36.no Hvor holder du til?
Kevin=) Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Skrevet Mars 30, 2005 Hei Gaute Jeg skal selge de. Fant ut i går når jeg skulle ta fremdekkene etter vinteren at to av dekkene er slitt og bør bytter. De som ikke er slitt er unroyal rainsport 1. Jeg holder til i Bærum. skal muligens ned mot drammen i dag. Skal til Eikermotorshop. Hvor er du fra? hva pleier disse felgene å ligge på i pris? Kevin
panasync Skrevet Mars 30, 2005 Skrevet Mars 30, 2005 Kunne du sendt mail med bilde til t-risdal@bluezone.no også?
panasync Skrevet Mars 30, 2005 Skrevet Mars 30, 2005 Så jo hele og pene ut dem Da er det bare å vente på prisforlangende
Kevin=) Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Skrevet Mars 30, 2005 de er hele og pene. hva tror du man får for slike felger da? jeg vet at bbs felger er døds dyre. har ikke noe lyst til å selge de, men jeg har fått større felger av pappa og jeg er bare 19 år og trenger penger vettu. Jeg tror de er verdt en del eller hva tror du?
Gaute Skrevet Mars 30, 2005 Skrevet Mars 30, 2005 Jeg kan jo legge ut bildet slik: Hvis det ikke passer eieren at det ligger ute, så er det bare å gi beskjed, så fjerner jeg det umiddlebart. Jeg aner ikke hva disse er verdt på bruktmarkedet. Det er uansett ikke aktuelt å gi mer enn ca 2500,- for min del, og da må de være perfekt runde, og uten kast eller bulker. Riper i lakken betyr derimot ikke all verdens for meg.
Kevin=) Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 er greit at du la ut bilde, får jeg aner ikke hvordan man legger det ut. 2500 er vel ganske lite for orginale BBS felger som er så pene og som nye da.. tror jeg
Kevin=) Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 ikke kantkjørt, ikke en eneste ripe eller noe.. er som nye!!
panasync Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Må bli finn.no i tilfelle.... Tror ikke du kan annonsere deler på autodb lenger
panasync Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Ja, fikk opp en god del Får se om jeg kan finne noen billige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå