Kevin=) Skrevet Mars 29, 2005 Skrevet Mars 29, 2005 Heihei har lest en stund at du har lyst til å piffe opp bilen din litt? hehe fant denne linken http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67386 håper det funker da. hehe. "Selger et sportsinnteriør(delskinn) Fra e36 Compact. Dette følger med: Forstoler med Varme Baksete Dørtrekk Bak Hånbrekk håntaket med sømmer i samme farge som midten av setene og crom knapp. Har også "braketter" for montering av stolene i e30. Ta kontakt på telefon: 99020052 Har hatt problemer med PM i det siste så mulig jeg ikke svarer der.... Bilder kan sendes på mail Prisantydning: 3000,-/bud" Mvh Kevin
Aguilera Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Hehey, denne tråden har jo jeg oversett Glimrende at dere prøver å hjelpe meg, det setter jeg utrolig pris på, så takktakk :D:D Er igrunnen ganske fornøyd med interiøret mitt, og lommeboka er syltynn for tia, så jeg løper nok ikke og kjøper nei Men tanken var god Bare skrik ut viss noen finner noe annet interessant, er spesiellt på jakt etter M3 front... Hvite baklykter ser ut til å kanskje komme i boks nå, så...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Selger du bare stolene eller? Farge på skinnet? Har nemlig HULL i mitt
Kevin=) Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 hehe, jeg kom over den annonsen og tenkte på deg med engang. Har lest på dette forumet masse, men ble medlem først i går =) m-front ja..vil jeg å ha, men snufs, kjøpte felger i går, 17" kromma felger ser døds tøft ut. vet ikke hvordan man legger ut bilde her da men...hmm
Aguilera Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Åh, spør Gunnar om å få deg brukergalleri, så kan du legge ut bilder der De må vi jo bare se bilder av
Riefarn Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Kevin: selger du bare frontsetene eller??? er jo ikke Kevin som selger... les øverste innlegg en gang til så finner du det ut
Ettertenning Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Hehey, denne tråden har jo jeg oversett Glimrende at dere prøver å hjelpe meg, det setter jeg utrolig pris på, så takktakk :D:D Er igrunnen ganske fornøyd med interiøret mitt, og lommeboka er syltynn for tia, så jeg løper nok ikke og kjøper nei Men tanken var god Bare skrik ut viss noen finner noe annet interessant, er spesiellt på jakt etter M3 front... Hvite baklykter ser ut til å kanskje komme i boks nå, så... kA Med og selge strikk motor bilen og kjøpe min da?? hehe den er styling på så det holder!
Aguilera Skrevet April 1, 2005 Skrevet April 1, 2005 Hehey, denne tråden har jo jeg oversett Glimrende at dere prøver å hjelpe meg, det setter jeg utrolig pris på, så takktakk :D:D Er igrunnen ganske fornøyd med interiøret mitt, og lommeboka er syltynn for tia, så jeg løper nok ikke og kjøper nei Men tanken var god Bare skrik ut viss noen finner noe annet interessant, er spesiellt på jakt etter M3 front... Hvite baklykter ser ut til å kanskje komme i boks nå, så... kA Med og selge strikk motor bilen og kjøpe min da?? hehe den er styling på så det holder! Hehehe, lov å prøve seg Jeg har ikke penger i det hele tatt, så derfor....Er fattig som ei lus!! Dessuten så MÅ min bil ver rød Elsker røde biler, ellers så er din skikkelig snax, så skulle jeg handlet ny bil til typen, så hadde jeg nok vurdert din
Schnellfahren Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 er jo ikke Kevin som selger... les øverste innlegg en gang til så finner du det ut he he, så ikke det jeg gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå