Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

har lest en stund at du har lyst til å piffe opp bilen din litt? hehe fant denne linken :)

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67386

håper det funker da. hehe.

"Selger et sportsinnteriør(delskinn) Fra e36 Compact.

Dette følger med:

Forstoler med Varme

Baksete

Dørtrekk Bak

Hånbrekk håntaket med sømmer i samme farge som midten av setene og crom knapp.

Har også "braketter" for montering av stolene i e30.

Ta kontakt på telefon: 99020052

Har hatt problemer med PM i det siste så mulig jeg ikke svarer der....

Bilder kan sendes på mail

Prisantydning: 3000,-/bud"

Mvh Kevin

Skrevet

Hehey, denne tråden har jo jeg oversett :P

Glimrende at dere prøver å hjelpe meg, det setter jeg utrolig pris på, så takktakk :D:D:D

Er igrunnen ganske fornøyd med interiøret mitt, og lommeboka er syltynn for tia, så jeg løper nok ikke og kjøper nei :P

Men tanken var god ;)

Bare skrik ut viss noen finner noe annet interessant, er spesiellt på jakt etter M3 front...

Hvite baklykter ser ut til å kanskje komme i boks nå, så...

Skrevet

hehe, jeg kom over den annonsen og tenkte på deg med engang. Har lest på dette forumet masse, men ble medlem først i går =) m-front ja..vil jeg å ha, men snufs, kjøpte felger i går, 17" kromma felger :P ser døds tøft ut. vet ikke hvordan man legger ut bilde her da men...hmm

Skrevet

Glimrende at dere prøver å hjelpe meg, det setter jeg utrolig pris på, så takktakk :D:D:D

Er igrunnen ganske fornøyd med interiøret mitt, og lommeboka er syltynn for tia, så jeg løper nok ikke og kjøper nei :P

Men tanken var god ;)

Bare skrik ut viss noen finner noe annet interessant, er spesiellt på jakt etter M3 front...

kA Med og selge strikk motor bilen og kjøpe min da?? hehe den er styling på så det holder! :wink:

Skrevet

Men tanken var god ;)

kA Med og selge strikk motor bilen og kjøpe min da?? hehe den er styling på så det holder! :wink:

Hehehe, lov å prøve seg ;)

Jeg har ikke penger i det hele tatt, så derfor....Er fattig som ei lus!!

Dessuten så MÅ min bil ver rød :P Elsker røde biler, ellers så er din skikkelig snax, så skulle jeg handlet ny bil til typen, så hadde jeg nok vurdert din :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...