WAR_lock Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Hei. på mitt fører sete er det det litt slitasje , og eg lurte på hvordan eg skal løse dette?! det er et hul i stoffet. har veldig lyst og få ordnet dette! noen gode erfaringer ? Mvh Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 du får kjøpt nye trekk hos gs bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Er det vanskelig å bytte selv? Jeg fikk med nytt trekk for sitte-delen på førersiden da jeg kjøpte bilen, men har ikke skiftet enda. Skinn med varme. Har nok av tommeltotter (se tråden for solfim...) så jeg trenger sikkert hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Er det vanskelig å bytte selv? Jeg fikk med nytt trekk for sitte-delen på førersiden da jeg kjøpte bilen, men har ikke skiftet enda. Skinn med varme. Har nok av tommeltotter (se tråden for solfim...) så jeg trenger sikkert hjelp. Det er ikke fryktelig vanskelig, men du må ha nye setekramper og verktøy for å kneppe krampene på plass for å få det skikkelig. Jeg lånte dette av et verksted og gjorde jobben selv. Jeg byttet setevarmeelement og airbagsensor og det tok meg en god kveld per sete. Neste gang derimot, setter jeg jobben inn til et verksted. For de tar de en liten time per setepute. Så jeg vil anbefale alle med mer enn tre tommeltotter å få gjort det hos noen som kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet April 1, 2005 Forfatter Share Skrevet April 1, 2005 eg har stoff ikke skinn. men har gsbildeler den varen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Ring og hør med de.. Det er det beste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå