LTF Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Hei Er det noen som har erfaring i retting av alufelger? Blir resultatet bra? Noen steder som anbefales? Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Heisann ja! Jeg har brukt en som heter Roger Jensen i Bergen. Felgservice eller Felgspesialisten eller noe. Telefonnummeret hans er:92244505. Jeg var veldig fornøyd med resultatet. Felgene ble beinere enn de var som ny! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Retting av felger gir et godt resultat ja.. Felgservice i Askim gjør det. Sunnaas Hjulservice i Oslo. Om det er noen i Vestfold det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Det er ihvertfall i Sarpsborg.. bare slenge seg på båten fra Horten - Moss. Adr: http://www.felgretting.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå