Raven Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Er det noen som har erfaring med bytte av interiør listene i e-36? er keen på å bli kvitt de hersens tre listene. noen som vet pris kanskje oxo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 d er du ikke aleine om. tror jeg satser på og rive ut d som er der og teipe d men carbon teip og lime d inn igjend jeg faktisk. billig og bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Du får kjøpt slik carbon greier og andre immiteringer fra 3M, tror eiker motorshop forhandler disse.. Foliatec el no sånnt... Da bretter du rundt og varmer opp slik at filmen fester seg og klipper til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 tenkte på det jeg også men er det egentlig så lett å ta ut å feste de igjen?? den ene min har løsnet å det er jo liksom ikke bare å trykke den på plass igjen da... sikkert bare klipset som har røket der da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Må jo ev. kjøpe nye klips eller limes på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 ringte idag etter nye klips.. dei som var der dei knakk berre du såg på dem:) hehe so eg får håpe dem kommer i morgo.. da blir det nye lister:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå