hypolisot Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Har hatt det oppe før her men prøver meg igjen, for at grøftelysene mine skal virke så må nærlysene være tent, så stiller eg på parklys-grøftelys vil bare parklysene virke. Er ganske irriterende det her, får jo ikkje brukt grøftelysa lovlig.. Har søkt en god del på nettet men finner ikkje svar, Prøvde meg også på bmwccn uten stor sukess Noen som har hatt samme problemet? Nettop fått på nye felger så få fiksa grøftelysene hadde liksom vert prikken over ien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Sikring? Kansje du må bort til BMW å spørre...det er kansje en kabel som er løst! skal jo ikke være sånn, har selv en E34 i utlandet, den er ikke sånn! :S rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimm Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 hei.. Nettopp montert grøftlys på min, vet ikke om det er samme på din bil.. Men immelom hovedlysbryteren, å grøftlysbryteren er d en ledning som bestemmer når du skall få tent grøftlysene(om de skal bli tent når du har på park lys eller om de skal bli tent når du har på nærlys) Sjekk opp dette;) Til meg så skal ledningen gå fra nr.9 på hovedlkysbryter så til grøftlysbryter.. Kansje ikke dette er rette svaret, men et tips værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 skal sjekke litt i morgen, takker for tipset ! noen som har ett koblingsskjema for lysene/grøftelysene liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimm Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 skal sjekke litt i morgen, takker for tipset !noen som har ett koblingsskjema for lysene/grøftelysene liggende? Har et skjema liggende, men har ingen scanner.. Fikk d hos en BMW forhandler. Lite tips da: http://www.aftenposten.no/forbruker/bil ... vice=print Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet April 1, 2005 Forfatter Share Skrevet April 1, 2005 det var da som bare, aftenposten hjalp desverre ikkje mye, lysene er orginalt montert så de har eg ikkje tukla med. vil tro at det ligger en slags forigling mellom tåkelys og nærlysbryteren, men uten skjema er det ikkje lett og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leoen Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Hei Jeg har samme problemet på min e36 325i. Har du fått det til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå